Βαγγέλης Πανάτος - Θα σε προσέχω

Βαγγέλης Πανάτος " Θα σε προσέχω "
Μουσική - Στίχοι : Βαγγέλης Πανάτος

Ενορχήστρωση : Avet Kizirian
Παραγωγή : VP Music Production







Κυκλοφορεί από την VP Music Production






Στίχοι – Lyrics

Θα σε προσέχω, θα σ’αγαπάω
Για αυτόν τον έρωτα μονάχα εγώ θα ζω.
Θα σε λατρεύω και θα ζηλεύω
Αυτά τα χάδια σου τα θέλω μόνο εγώ.

Και όλα μιλάνε στην καρδιά μου ξαφνικά
Ο κόσμος όλος γύρω έπιασε φωτιά
Κάθε μου κύτταρο μυρίζει τ’ άρωμα σου
Κάθε σου λέξη την ψυχή μου ακουμπά.

Θα σε προσέχω, θα σ’αγαπάω
Για αυτόν τον έρωτα, μονάχα εγώ θα ζω.
Θα σε λατρεύω και θα ζηλεύω
Αυτά τα χάδια σου τα θέλω μόνο εγώ.

Μαζί σου έμαθα πως είναι ν’ αγαπάς
Μείνε για πάντα και μην σκέφτεσαι που πας.
Όσο το δέρμα μου μυρίζει τ’ άρωμα σου
Φύλακας Άγγελος εγώ στα βήματα σου.

Θα σε προσέχω, θα σ’αγαπάω
Για αυτόν τον έρωτα μονάχα εγώ θα ζω.
Θα σε λατρεύω και θα ζηλεύω
Αυτά τα χάδια σου τα θέλω μόνο εγώ.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη