Νίκος Μακρόπουλος - Κάνε χιλιοστά τα χιλιόμετρα

«Κάνε χιλιοστά τα χιλιόμετρα»:
Το νέο τραγούδι του Νίκου Μακρόπουλου (vid)
Το νέο single του Νίκου Μακρόπουλου
κυκλοφόρησε και έχει τίτλο «Κάνε χιλιοστά τα
χιλιόμετρα».
Ο Νίκος Μακρόπουλος αυτή τη φορά
συνεργάζεται με τον Παναγιώτη Ραφαήλ και τον
Νίκο Δούρο σε μουσική και στίχους αντίστοιχα.
Την οπτικοποίηση του νέου τραγουδιού
πραγματοποίησε ο Ορφέας Καλαφάτης.
«Κάνε χιλιοστά τα χιλιόμετρα» Κυκλοφορεί από

την Sonar Music.

Απολαύστε το νέο του Video Clip

ΣΤΙΧΟΙ:

Καθημερινά νιώθω το κενό σου
στην αναμονή, στο κλειστό τηλέφωνο σου
Η απόσταση φονιάς σκοτώνει το όνειρο μου
και η απουσία σου τρυπάει κάθε κύτταρο μου

Επειγόντως να 'ρθεις λείπεις και χάνομαι
λίγο χρόνο να βρεις να δεις τι αισθάνομαι
Επειγόντως να 'ρθεις για δευτερόλεπτα
κάνε χιλιοστά τα χιλιόμετρα

Που μας κρατάνε χώρια
και έχει γίνει πια ρούχο μου η στεναχώρια
Η μοναξιά βοριάς φυσάει στο μυαλό μου
και η απουσία σου παγώνει το δωμάτιο μου

Επειγόντως να 'ρθεις λείπεις και χάνομαι
λίγο χρόνο να βρεις να δεις τι αισθάνομαι
Επειγόντως να 'ρθεις για δευτερόλεπτα
κάνε χιλιοστά τα χιλιόμετρα

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη