Δημήτρης Μπιλάλης-Δεν Προβλέπεται

Δημήτρης Μπιλάλης
Δεν Προβλέπεται
Μουσική: Δημήτρης Μπιλάλης
Στίχοι: Δημήτρης Μπιλάλης


 Ενορχήστρωση/Προγραμματισμός:Δημήτρης Λεβαντής
 Studio Gemini

 Mastering: Αντώνης Τζώρτζης

-Έπαιξαν οι μουσικοί:
 Κιθάρες:Κωνσταντίνος Τζώλος
 Βιολιά: Δημήτρης Μπουρνής
 Κρουστά: Αντώνης Γερογιάννης
 Τύμπανα: Στέλιος Πασχάλης
 Μπάσο:Τέλης Καύκας
 Πλήκτρα:Δημήτρης Λεβαντής
 Φωνητικά:Έφη Γιαννακοπούλου

Σε διεκδικώ και δείχνεις πως με θέλεις
μα κάπου το 'χασες και λίγο με μπερδεύεις
Αντιλαμβάνομαι πως κάπου υπάρχει απάτη
γι' αυτό λοιπόν κι εγώ να σου ξεκαθαρίσω κάτι

Δεν προβλέπεται μαζί μου να 'σαι
κι αν με σκέφτεσαι και δεν κοιμάσαι
ψεύτικα τα λόγια σου καλά δεν τα θυμάσαι
Δεν προβλέπεται μαζί μου να 'σαι

Τόσο καιρό εγώ σε δοκιμάζω
παίζω τον ρόλο μου και στάση δεν αλλάζω
κι εσύ κοιτάς πως θα τα καταφέρεις
την μια στιγμή αδιαφορείς την άλλη υποφέρεις

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη