Αν και ακόμα πρωτότυπο, το Nissan Pulsar NISMO είναι γεγονός και βρίσκεται στην έκθεση Παρισιού. Διαθέτει άγρια εμφάνιση, σπορ στήσιμο και 1.600άρη turbo κινητήρα απόδοσης 250 ή 280 ίππων (έκδοση RS).
Μετά από πολλές αρχικές φήμες και μετέπειτα καμουφλαρισμένες εμφανίσεις, το Nissan Pulsar αποκτά και επισήμως έκδοση NISMO, η οποία κάνει ντεμπούτο σε
πρωτότυπη μορφή στην έκθεση Παρισιού. Αν και προς το παρόν αποτελεί σπουδή, η έκδοση παραγωγής δεν αναμένεται να αργήσει.
Το body kit μεταμορφώνει πραγματικά το Pulsar σε ένα «άγριο» όχημα, ενώ εντύπωση προκαλούν και οι τροχοί των 19 ιντσών με τα ελαστικά διάστασης 235/35. Πίσω, έχει τοποθετηθεί ένα ανθρακονημάτινο spoiler, ενώ ο προφυλακτήρας φιλοξενεί έναν σπορ διαχύτη με κεντρικά τοποθετημένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Η σπορ ατμόσφαιρα συνεχίζεται και στο εσωτερικό, εκεί που κυριαρχούν τα καθίσματα της Recaro, το νέο τριάκτινο τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ.
Οι άνθρωποι της NISMO πήραν στα χέρια τους το 1.600άρι turbo μοτέρ της Nissan και στο Pulsar NISMO έφτασαν την απόδοσή του γύρω στους 250 ίππους, ενώ στο μέλλον αναμένεται και έκδοση NISMO RS ισχύος περίπου 280 ίππων. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια έχουν τροποποιηθεί προς όφελος του κρατήματος, έχει τοποθετηθεί διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ έχει αλλάξει και το σύστημα διεύθυνσης για μεγαλύτερη αμεσότητα.
Μετά από πολλές αρχικές φήμες και μετέπειτα καμουφλαρισμένες εμφανίσεις, το Nissan Pulsar αποκτά και επισήμως έκδοση NISMO, η οποία κάνει ντεμπούτο σε
πρωτότυπη μορφή στην έκθεση Παρισιού. Αν και προς το παρόν αποτελεί σπουδή, η έκδοση παραγωγής δεν αναμένεται να αργήσει.
Το body kit μεταμορφώνει πραγματικά το Pulsar σε ένα «άγριο» όχημα, ενώ εντύπωση προκαλούν και οι τροχοί των 19 ιντσών με τα ελαστικά διάστασης 235/35. Πίσω, έχει τοποθετηθεί ένα ανθρακονημάτινο spoiler, ενώ ο προφυλακτήρας φιλοξενεί έναν σπορ διαχύτη με κεντρικά τοποθετημένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Η σπορ ατμόσφαιρα συνεχίζεται και στο εσωτερικό, εκεί που κυριαρχούν τα καθίσματα της Recaro, το νέο τριάκτινο τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ.
Οι άνθρωποι της NISMO πήραν στα χέρια τους το 1.600άρι turbo μοτέρ της Nissan και στο Pulsar NISMO έφτασαν την απόδοσή του γύρω στους 250 ίππους, ενώ στο μέλλον αναμένεται και έκδοση NISMO RS ισχύος περίπου 280 ίππων. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια έχουν τροποποιηθεί προς όφελος του κρατήματος, έχει τοποθετηθεί διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ έχει αλλάξει και το σύστημα διεύθυνσης για μεγαλύτερη αμεσότητα.